Blog

Milyen termékeket használj a szoláriumban?

2018-01-22

A nagyobb szoláriumstúdiókban amellett, hogy rendelkezésre állnak gépek, amikben lehet barnulni, különböző szoláriumkrémek, barnulást segítő, bőrápoló krémek is kaphatók.

Ha esetleg nálad még nem, akkor kezdd el feltölteni a polcokat, amennyiben hosszabb távon is szeretnéd felvenni a versenyt a többi stúdióval. Nemrég már ejtettünk szót arról, hogy ekkora verseny esetében nagyon is számít, hogy milyen pluszokat tudsz nyújtani a hozzád betérő barnulni vágyóknak – ezek fogják ugyanis kialakítani azokat a benyomásokat, amik alapján az illető eldönti, visszatér-e még, vagy kipróbál más helyet.

A gép önmagában semmi. Az mindenhol van, ettől nem leszel Te semmivel jobb, mint a többiek. A legújabb csövek, na, az már valami. De legalább ennyire fontos, hogy felkészült személyzet és széles termékpaletta várja a szolizókat.

Milyen termékeket válassz?

1. A legfontosabb, hogy mindenféleképpen legyen választék. Nyilván ha szerződésed van egy márkával, az adott, de akkor azon belül legyen többféle terméked, minél több bőrtípusra, szolizás előtti-utáni krém, általános hidratáló, testápoló, arcápoló, fényvédő anyajegyekre stb.

2. Ha nem köt semmilyen szerződés, akkor törekedj arra, hogy vegyes legyen a kínálatod! Ne ragaszkodj egy-két márkához, és az sem árt, ha árban is viszonylag nagy a szórás. Van, aki nem hisz az olcsó termékekben, mások ugyanakkor nem tudják (vagy akarják) megfizetni a drágábbakat. Igyekezz minél többféle igényt kiszolgálni!

3. Mindenképpen legyenek húzómárkáid! A nagy nevek kellenek, ne legyen az embernek az az érzése, hogy csupa noname gagyi van a polcon. Igen, igaz, attól, hogy valami nem annyira ismert, közel sem biztos, hogy gagyi, de vannak, akik ezt másképp látják. Nos, nekik kell, hogy elismert márkát is láthasson.

+1 Legyen felkészült személyzeted! Fontos, hogy a sok termék mellé olyan személyzet álljon rendelkezésre, akik kérdés esetén tudnak tanácsot adni a vendégnek abban, hogy milyet válasszon, mi az, ami az ő bőrének a legjobb. Nagyon hiteltelen és amatőr hatást kelt, ha a személyzetnek fogalma sincs szakmai kérdésekről!


Valós emberek, valós vélemények